Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Σιγά που θα άντεχα!!

Είναι που σας είπα ότι θα γυρίσω με φωτογραφίες του προσκλητηρίου...Σιγά!!
Αφού ανακάλυψα τη φωτογραφική μου μηχανή και μαζί με αυτήν ξέθαψα ξεχασμένες φωτογραφίες, είπα να δηλώσω και εγώ συμμετοχή στον καλοκαιρινό διαγωνισμό που κάνει το Δελφινάκι.

Με πολύ αγάπη λοιπόν μοιράζομαι μαζί σας 2 φωτογραφίες.

Μια απογευματινή φωτογραφία που τράβηξα στον Πανορμίτη της Σύμης, αγαπημένος κοντινός προορισμός....


& την απόλυτη θέα από το παράθυρο του εξοχικού μας (Πλημμύρι - Ρόδος) ...σας τη χαρίζω!!

Αααα! Και μην ξεχνάτε τις συμμετοχές σας στο Give Away μου!!

Φιλιά xxx


13 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα.... μου έδωσες μεγάλη χαρά σήμερα αν και αγνωστες..αν και πρωτη φορα μιλαμε...

    μου εδωσες πολλες χαρες

    1) για την επισκεψη και εγγραφη μελους (θα ανταποδωσω)
    2) που παιρνεις μερος στο διαγωνισμο μου (πολυ ομορφες οι φωτος) ευχαριστω για συμμετοχη και σου ευχομαι καλη επιτυχια
    3) αλλα η μεγαλυτερη χαρα που μου δωσες ειναι αυτη, σημερα το σπιτακι μου γινεται ενος χρονου και εσυ εισαι το 400ό μελος

    ειμαι πολυ χαρουμενη πολυ ενθουσιασμενη πολυ ευτυχισμενη...αν θες περασε απο το σπιτακι μου να δεις τις 2 σημερινες μου αναρτησεις και να γιορτασεις μαζι μου τα πρωτα μου γενεθλια και να κεραστεις (εχω και κεραστικα)

    αργοτερα θα αναρτησω τις φωτος σου...τωρα απλα περασα να ευχαριστησω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ααα ξεχασα φαινεται ομορφο και ζεστο το σπιτακι σου θα το επισκεφτω και αργοτερα με την ησυχια μου

    ευχομαι να τα λεμε μεσω των μπλογκ μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Με κάνει πάρα πολύ χαρούμενη το γεγονός ότι το σπιτάκι μου σας κάνει να νιώθετε ζεστά (παρόλο που είναι καλοκαίρι, χιχιχι) και όμορφα!!
      Είναι πολύ σημαντικό για μένα!!

      Δεν χανόμαστε λοιπόν!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. σε παρακαλω να μιλαμε στον ενικο ,, δεν ειμαι πολυ πιο μεγαλη απο σενα 3 χρονια διαφορα εχουμε

      και επισης ως γνησιο δελφινακι που ειμαι (αλλα και ως ανθρωπος) η αγαπημενη μου εποχη ειναι το καλοκαιρακι χιχιχι

      θα τα λεμε λοιπον

      δελφινοφιλουθκια

      Διαγραφή
    3. Έκλεισε ο ενικός φιλενάδα!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
    4. ωω ευχαριστω για το φιλεναδα !! :)
      τωρα που το σκεφτομαι μαλλον μπορει να ειμαστε και συνηλικες... να μην εισαι 30 σημερα.. 30 να ησουν οταν εκανες το μπλογκακι σου... χιχιχι

      το πρωτο μου σχολιακι το διαβασες; ειδες ποση χαρα που μου δωσες;

      Διαγραφή
  3. Χαχα 28 ήμουν όταν το έκανα!!Μπαίνω και το αλλάζω στο προφιλ , γιατί έχω και τον γλυκό μου τον αντρούλη που μου λέει διάφορα....αυτήν την περίοδο μου λέει π.χ. ακόμα 30 είσαι?31 και πας στα 32.Ενώ εγώ (σαν γνήσια γυναίκα)...θέλω να το τρενάρω λίγο....με πιάνεις?

    31 λοιπόν στρογγυλά στρογγυλά τον Νοέμβριο!
    Αλλά τι σημασία έχει η ηλικία...Το πως νιώθουμε έχει σημασία!!

    Όσο για τη χαρά σου, είμαι διπλά χαρούμενη που είμαι εγώ η αιτία.
    Ξέρω πόσο αγαπάω το blogoσπιτάκι μου και μπορώ να καταλάβω πως νιώθεις και εσύ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτο με την ηλικια εντελως φιλικα ηταν το σχολιο μου ετσι; το λεω επειδη μολις γνωριστηκαμε μην υπαρχει παρεξηγηση

    σε πιανω σε πιανω :)) ακριβως το πως νιωθεις ειναι αυτο που μετρα...

    εχουμε δυο χρονια διαφορα

    ευχαριστω που με εβαλες στα αγαπημενα ιστολογια και γω θα σε βαλω ευχαριστω που εβαλες και το εικονακι του διαγωνισμου μου

    δεν βρισκω το giveaway σου να ανταποδωσω τη συμετοχη στο δαιγωνισμο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά είσαι τρελή (με την καλή έννοια...) για την ηλικία?? χαχαχα

    Το link για το give away είναι :http://happy-craft-hour.blogspot.gr/2012/06/give-away.html

    Σε περιμένω και καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έ όχι λυπημένη φατσούλα σήμερα, με τόση χαρά!!Έχεις γενέθλια, το ξέχασες??

    Απ'ότι βλέπω, αν και γνωριστήκαμε μόλις, μια χαρά το πάμε...
    Άντε χαμογέλα λοιπόν κυρία μου...Να σου υπενθυμίσω την πρωινή σου ανάρτηση?

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι να κανω ειμαι και ευαισθητη (χιχι)
    ολα καλα μην ανησυχεις.
    αφησα και σχολιο στο διαγωνισμο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα,Δέσποινα!!!!Ωραίες φωτογραφίες...Για τον Πανορμίτη έχω ακούσει πολλά.Βλέπεις εκεί έμεινε για κανένα χρόνο ο άντρας μου,όταν ήταν φαντάρος.Ελπίζω να τα καταφέρω κάποτε να ΄ρθω.
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!Ε, αρκετοί φαντάροι περνάνε από εκεί. Είναι πολύ όμορφα. Στη Σύμη έχει πάρα πολύ ζέστη, και να σου πω την αλήθεια μου,εμείς δεν την προτιμάμε και πολύ.
      Στον Πανορμίτη όμως είναι πανέμορφα.
      Ήρεμο τοπίο, ησυχία...ότι πρέπει για ξεκούραση!

      Σου εύχομαι να καταφέρεις να πας, έστω και σαν ημερήσια εκδρομή.
      Το πιο σημαντικό είναι όμως να πας για να προσκυνήσεις!! Είναι τόσο επιβλητική η εικόνα του....Θα με θυμηθείς!!

      Φιλάκια και μια γλυκιά καλημέρα

      Διαγραφή