Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Καλησπέρα σε όλες!!

Τι κάνετε κορίτσια?
Εγώ καλά...μόλις τελείωσα με το κόψιμο της βάσης του προσκλητηρίου.
Θα τα αφήσω όμως πάλι στη μέση, γιατί θα πάμε μια βολτούλα με τον καλό μου για να πάρουμε προσφορές για μπουφέ.

Έπεσαν κανα δυο ιδέες στο τραπέζι για τον μπουφέ, καθώς εγώ δεν θέλω να κάνουμε τραπέζι.
Και η σκέψη του τραπεζιού μόνο με πνίγει. Θύμαμαι στο τραπέζι του μεγάλου μας, που έγινε αναγκαστικά γιατί ταξιδέψαμε και δεν γινόταν να γίνει μπουφες, βρισκόμουν σε άλλη διάσταση.
Δεν είχα επαφή με το περιβάλλον..Μόλις κάθισα στην καρέκλα, με το μωρό στο καρότσι να κοιμάται, μου βγήκε όλη η κούραση της προετοιμασίας.....απαπαπα

Ιδέα 1η & μάλλον επικρατέστερη...στο προαύλιο της εκκλησίας.

Ιδέα 2η (που την έριξα εγώ)...στον κήπο μας. Τώρα θα μου πείτε ...μας δουλεύεις ρε Δεσποινάκι. Απ'τη μια θες την ησυχία σου, αλλά απ'την άλλη τα τραβάει ο οργανισμός σου!!Τι να πω? Έχετε δίκιο....

Ιδέα 3η (αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι υλοποιήσιμη)....στις πηγές Καλλιθέας (Ρόδος, για όσες δεν το κατάλαβαν). Στο λιμανάκι έχει μια καφετέρια, με φανταστική θέα, αλλά δεν ξέρω αν κάνουν τέτοιες εκδηλώσεις, και ίσως ξεφύγουμε απ'ο τον προϋπολογισμό μας.

Αυτά περί βάπτισης!!

Η ανάρτηση βέβαια αυτή προοριζόταν για τη Λένα , αφού μόλις πριν λίγο πήρα στα χέρια μου το υπέροχο δωράκι μου.
Λενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!! Είναι πανέμορφο....

Σας φιλώ & αργότερα η συνέχεια.....


7 σχόλια:

  1. Γεια σου,φιλεναδίτσα!!Πολύ ωραία βρίσκω την ιδέα σου,για μπουφέ.Άρχισες βλέπω και τα προσκλητήρια..Ανυπομονώ να τα δω...
    Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου τριανταφυλλάκι μου!!Ποια από όλες τις ιδέες σου άρεσε περισσότερο?
      Τζάμπα πήγε η βόλτα πάντως για τον μπουφέ!
      Η μια υπεύθυνη είχε δουλειά & δεν μπορούσε να μας δεχτεί, η άλλη θα είναι στο πόστο της αύριο....χαιρετίσματα!!
      Καταλήξαμε να κάνουμε βόλτα με τα πιτσιρίκια στην Παλιά Πόλη

      Χαλαρώσαμε λίγο...
      Ελπίζω σύντομα να έχω φωτογραφίες των προσκλητηρίων!

      Φιλάκια , καλό βράδυ

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Δεσποινάκι!!Η ιδέα του μπουφέ είναι μια χαρά και στην τελική να κάνεις αυτό που σε ευχαριστεί και σε κουράζει λιγότερο,αρκετά δύσκολη είναι η ζωή μας γιατί να την δυσκολεύουμε περισσότερο έτσι δεν είναι;Φιλάκια και καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι σίγουρη αν κρίνω από το σπιτάκι σου ότι η βάφτιση θα βγει τέλεια!Μην αγχώνεσαι, λίγη καλή οργάνωση χρειάζεται!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεσποινάκι, κάνε μπουφέ στο προάυλιο. Δροσερά ποτάκια (χυμούς και αναψυκτικά), λίγο finger food και τέλος.... Κρίση έχουμε, δεν θα σε κακολογήσει κανένας. Και οικονομικά δεν θα επιβαρυνθείτε πολύ και δεν θα πολυασχοληθείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Δεσποινούλα! Εγώ πάντως είμαι σίγουρη ότι η βάπτιση θα είναι τέλεια! Μην αγχώνεσαι, όλα θα πάνε μια χαρά! Καλή συνέχεια να έχεις, πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή