Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Καλό μήνα να έχουμε!!!

Καλησπέρα φιλεναδίτσες μου!!!
Καλό μήνα να έχουμε!!
Χάθηκα πάλι, αλλά από τη Δευτέρα τα πιτσιρίκια είναι εναλλάξ με πυρετό!!Super...

Λοιπόν χθες είχα τα γενέθλια μου και θέλω να ευχαριστήσω το γλυκό μου Κατερινάκι για τις πολλές ευχές που μου έδωσε, καθώς και για την ανάρτηση που μου αφιέρωσε!!! Επίσης, να ευχαριστήσω και όλες τις φίλες, κοινές και μη, που μέσω της ανάρτησής της μου ευχήθηκαν!!

Εύχομαι λοιπόν και εγώ σε όλες εσάς να είστε ευτυχισμένες και γερές!!

Και επειδή δεν μπορώ να σας κεράσω απευθείας ένα γλυκάκι, σας το αφιερώνω διαδικτυακά
 Ελπίζω πια από την επόμενη εβδομάδα να επιστρέψω στις κατασκευές, αλλά δεν θέλω να λέω και μεγάλες κουβέντες μήπως και το γρουσουζέψω!!

Φιλιά πολλά & καλό Σ/Κ να έχουμε!!

ΥΓ: Εννοείται πως ευχαριστώ ξανά και τις μπλογκογειτονοπούλες μου, που μου ευχήθηκαν και στο fb (δεν σας ξέχασα, ε??)

12 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά κι από δω γλυκιά μου !
    Και περαστικά στα πιτσιρίκια σου! :)))
    Καλό βράδυ! Και καλό μήνα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αριστέα μου!!Να είσαι καλά!!!
      Ότι επιθυμείς και εσύ!!
      Καλό μας μήνα και καλό βράδυ!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Πολύχρονη Δέσποινα μου ότι καλύτερο εύχομαι!
    Με το καλό τα πιτσιρίκια σου να αναρρώσουν!
    Καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια σου πολλα Δεσποινακι!!! Με υγεια και ευτυχια!!!
    και με λιγοτερες αρρωστιες γι αυτο το χειμωνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δεσποινούλα μου!!Σε ευχαριστώ για τις ευχές...και αμήν για τις αρρώστιες!!!χιχι

      ΥΓ:Να σου ζήσει ο βαφτιστικός!!!Πάντα άξια!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. περαστικά στα μικρά ζουζούνια!! :) σου εύχομαι υγεία και ευτυχία! :) να επιστρέψεις σύντομα με δημιουργίες! καλή εβδομάδα, φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Εύη μου!!Σε ευχαριστώ πολύ!!Ότι επιθυμείς και εσύ!!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και ό,τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλυκό μου Δεσποινάκι περαστικά στα ζουζούνια και μια μεγάλη αγκαλιά! Δεν χρειαζόταν να ευχαριστήσεις,το ένιωσα και το έκανα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ, περαστικά στα μικρούλια σου... και γρήγορα εύχομαι! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένειά σου! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή